Tot despre Tomis, dinnou

Postul :"Nu stiu cum sa iti spun, dragul meu Tomis,
dar si despre Camille Saint Saens se spunea oe vremea lui ca este un dubios si ca nu merita ascultat.
Deabia de vreo 60-70 de ani incoace a ajuns sa fie apreciat.

Si ce, ma rog e gresit cu mine?

Ei bine, daca tu chiar vrei sa stii, persoana mea cea “satanista” merge macar o data pe saptamana la biserica, nu mananca carne, nu fumeaza, nu bea alcool si nu injura!
Lucru care nu se poate spune despre majoritatea crestinilor din ziua de azi!"


in schimb, mi-a raspuns Yvonesse, sau sa ii spun Tomis?

Nu de alta, dar Yvonesse stia despre ce e vorba fara sa se fi mentionat pe undeva, si ea si Tomis mi-au raspuns, si mi-a mutat postul mai jos.
S-au intamplat urmatoarele:

"Lirael, scumpa mea, numele tău de botez mi se pare genial !!!
Lirael a fost un înger al cărui nume înseamnă “cântecul lui Dumnezeu / bucuria lui Dumnezeu” şi care a decăzut fiindcă s-a îndrăgostit de un demon… deci e un înger (de sex feminin) decăzut…
Plus că se zice că face parte din cei 7 îngeri care se vor lupta la sfârşitul lumii [Lucifer, Mihail, Gavriil, Samael, Azazelo, Lilith, Lirael]
Aşadar, mi se pare genial să ai aşa nume !"

Yvonessa:

"Painkiller, draga mea…
Cine zice că aceasta este lista celor 7 îngeri care vor lupta la sfârşitul lumii ??? Cumva scenaristul filmului “Gabriel” producţie 2007 ?!? Dacă da, atunci las-o baltă, priveşte-o ca pe o producţie a imensei şi nelimitatei imaginaţii umane şi cam atât…
Zic asta, deoarece, văd în listă, numele lui Mihail şi Gavril, care-mi aminteşte de film… apoi să ne fie cu iertare, dacă şi aceştia doi sunt îngeri decăzuţi, mă şi aştept de la tine la mai multe non-sensuri… Pentru cultura generală, lista Arhanghelilor lui Dumnezeu este compusă din: Mihail, Gavril, Rafail, Gudiil, Uriil, Varahil, Salateil !
No comment !"

Eu:
"Mulţumesc, Painkiller !
În sfârşit, cineva cu o cultură puţin peste medie !
Sunt tare bucuroasă că îţi place numele meu !

Dar tu, Tomis, ce părere ai de el ? ;)

Este pentru a-i răspunde lui Painkiller aici, jos, nu pentru a-ţi răspunde ţie acolo, sus"

Painkiller:

"“Cred că până şi moartea e mai frumoasă decât tipa aia despre care zici tu… O cotoroanţă şi o hidoasă mai îngrozitoare n-am mai văzut în viaţa mea… Aaaa… ba da… când eram copil, erau cărţi cu poveşti ilustrate şi cu imagini din astea cu baba cloanţa cotoroanţa…”

Acest limbaj este unul imaculat, nu murdar şi jignitor asa cum există pe nişte lături web… se vede că autorul e omul [slujitorul] lui Dumnezeu !!!"

Tomis:

"Regret foarte mult că am folosit următoarele cuvinte deosebit de murdare şi necreştineşti : cotoroanţă, hidoasă, îngrozitoare, baba cloanţa cotoroanţa
Promit că de-acum încolo o să fiu cuminte şi n-o să mai fac…

Măi, Painkiller, tu chiar îmi cauţi nod în papură ?!? Deci acele scârboşenii le-ai tolerat cu cea mai mare plăcere pe blogul tău (nu mă face să mă enervez şi să le arăt TUTUROR ce porcării mizerabile ai putut să preiei de la acel individ aşa zis blogger… ai noroc că nu pot să fac asta că ar însemna să-ţi fac promovare la blogul tău şi nu-mi convine, dar NU MĂ PROVOCA că până la urmă, nu se ştie…)

În schimb, eu am făcut o crimă îngrozitoare şi nedemnă pentru un slujitor al lui Dumnezeu şi am îndrăznit să folosesc cuvintele cotoroanţă, hidoasă, îngrozitoare, baba cloanţa cotoroanţa (adevărate obscenităţi, nu-i aşa ?!?). Eu zic că ce spui tu, nu prea se leagă… Scuză-mă, dar eu zic să mergi la culcare că e târziu… Noapte bună ! Vise plăcute ! (fără cotoroanţe de-alea hidoase şi îngrozitoare)"

Lirael:

"Dragul meu Tomis, motănelul,

Nu ştiu la ce cărţi cu poze horror te uitai tu când erai mic dar eu o vedeam pe Alba ca Zăpada. Eu ascult trupa asta de 5 ani de zile şi de-abia azi am aflat cum arată persoana respectivă. Pe mine nu mă interesează cum arată ea, mă interesează calitatea muzicii !!! Şi ce, crezi că eu nu am Camille Saint Saens, Bach, Mozart, Vivaldi, Marcello şi alţi compozitori clasici, preclasici, baroci şi alte cele în PC ?!?
Eu am crescut cu operă şi muzică simfonică, diferenţa dintre noi e că pe mine m-a ajutat să-mi dezvolt materia cenuşie !

Cât despre promovare:
Ţi-am zis eu să o promovezi pe site ?!? Iar Anna nu este SATANISTĂ !

Crezi în karma ? Nu cred că stai bine cu ea… Sau este şi ea satanistă ?
Ştii măcar ce înseamnă satanismul ? Te rog mult să-mi dai o definiţie a satanismului, nu neapărat în seara asta, e şi mâine o zi, eu oricum în 10 minute mă duc să pun nişte Debussy şi să mă bag în pat.
O seară plină de revelaţii îţi urez !

P.S.- Îi ziceam “EA” pentru că mi se părea ciudat să scriu “Ea/El” !!!"

Tomis:

"O asculţi pe cotoroanţa aia de CINCI ANI DE ZILE ????? E clar… nu e de mirare că ai nişte probleme… Abia acum înţeleg ce se întâmplă cu tine… Mi se părea mie că e ceva ciudat cu tine, dar nu pricepeam de ce… Nu te interesează cum arată monstruozitatea aia ?!? Nici pe mine nu mă interesează cum cântă ! N-am chef să visez urât la noapte !

Ai crescut cu operă şi cu muzică simfonică ?!? Serios ??? Şi de cinci ani încoace te-ai reprofilat ?!? Păi, trebuie să recunosc că “evoluţia” ta este impresionantă… Mai ales că înţeleg că în acest fel ţi s-a dezvoltat şi materia cenuşie… Scuză-mă dar decât să beneficiez de materia ta cenuşie, mai bine mă mulţumesc cu a mea…

Vrei o definiţie a satanismului ?!? Păi, ia şi tu un DEX şi vezi ce scrie acolo…

Te bagi în pat cu Debussy ?!? Bravo ! Bine că nu te bagi în pat cu cotoroanţa aia monstruoasă… Noapte bună !"

Eu:

"Nu ştiu cum să-ţi spun, dragul meu Tomis, dar şi despre Camille Saint Saens se spunea pe vremea lui că este un dubios şi că nu merită ascultat.
De-abia de vreo 60-70 de ani încoace a ajuns să fie apreciat !

Şi ce, mă rog, e greşit cu mine ?!?

Ei bine, dacă tu chiar vrei să ştii, persoana mea cea “satanistă”, merge măcar o dată pe săptămână la Biserică, nu mănâncă carne, nu fumează, nu bea alcool şi nu înjură !
Lucru care nu se poate spune despre majoritatea creştinilor din ziua de azi !"

Yvonnessa:

"Tomis, dacă ai nedumeriri cu privire la o trupă care-ţi este recomandată, dă căutare pe Google la albume, ia o piesă oarecare şi caută-i versurile, dacă ştii engleza e ok, aşa te dumireşti ce propovăduiesc ei acolo, lăsând la o parte flautul şi violoncelul – căci muzica în sine nu pare suspectă, ba dimpotrivă !

Am impresia că unii nici nu înţeleg versurile, iar cei care le înţeleg au o bucurie meschină că există şi personaje din astea “cool”, non-conformiste care au o altă viziune decat “tradiţionalistă”, “învechită”, “plictisitoarea” credinţă în Bine, motivând asta prin neaderarea la “spiritul de turmă”… deh, fiecare cu alegerea lui.
Fiecare din aceste tabere încearcă să aducă argumente care susţin punctul lui personal de vedere, însă ceea ce cred eu, este că toată această relaţie religioasă (sau negarea ei cu vehemenţă) nu ţine de argumente, ci de alegeri; de impulsurile interioare pe care fiecare le are spre unul dintre poli !
Argumentele sterile nu vă ajută la nimic dacă nu aveţi acea acceptare interioară, că aparţineţi acelei noţiuni, că încărcătura voastră este aceeaşi cu ceea ce emite unul dintre poli !
Persoanele, faptele sau experienţele te pot influenţa de care parte să fii, în sensul că dacă vezi ploaie pe fereastră, tu singur decizi ce acţiune să iei, în funcţie de condiţiile meteo.

Îmi cer scuze, dacă exemplele mele nu au fost pe măsura aşteptărilor celor care au nevoie de argumente solide, ştiinţifice, materiale, nici nu am pretenţia că am o formare sau pregătire temeinică în domeniu, însă nu toţi trebuie să studiem teologia ca să ajungă la nişte convingeri de bază !
Un weekend frumos la toţi !"

Tomis:

"Yvonnessa, îţi dau perfectă dreptate şi într-adevăr, există situaţii când muzica nu pare deloc suspectă. Problema nu e muzica în sine (vorba ta) ci CEEA CE SE ASCUNDE ÎN SPATELE EI !!! Aia e problema care mă îngrijorează pe mine şi nu numai pe mine, ci şi pe orice om care priveşte lucrurile din perspectiva credinţei şi a Bisericii ! Din nenorocire, personajele astea “cool” nu fac altceva decât să îndepărteze şi mai mult oamenii de Dumnezeu, riscul potenţial, fiind ateizarea şi chiar satanizarea !!! Bineînţeles că mulţi vor spune că ei nu fac nimic rău şi că doar ascultă o muzică ! Nu-i nimic periculos în a asculta nişte muzică, nu-i aşa ?!? Ce-ar putea fi periculos ??? Mai ales dacă mai eşti şi ateist, chiar că ignori şi ridiculizezi acest pericol… dar asta nu înseamnă că acest pericol nu există, corect ?

Ai foarte multă dreptate când spui că oamenii cred că e “plictisitor” şi “învechit” să crezi în Bine, dar în schimb, e foarte “cool” să arăţi şi să te comporţi ca baba cloanţa cotoroanţa aia care seamănă cu moartea în vacanţă !!! Vezi cum s-a produs răsturnarea de valori ?!? Observi, dragă Yvonnessa, cum Binele este privit ca un lucru rău, iar Răul este ridicat la rang de virtute ??? Iată ce vremuri trăim…

Din nou îţi dau dreptate… credinţa în Dumnezeu (sau negarea ei cu vehemenţă) nu ţine de argumente, ci de O ALEGERE… Credinţa este UN ACT DE ACCEPTARE !!! Este vorba de O DECIZIE pe care omul o poate lua, indiferent de argumentele pro sau contra… Decizia de a-L urma pe Hristos este mai puternică decât un milion de argumente pentru a fi ateu !!! Ca să fii ateu nici măcar nu este greu… nici măcar nu presupune un efort… nici măcar nu trebuie să faci ceva ieşit din comun… Simplul fapt că eşti nepăsător şi indiferent faţă de Dumnezeu, te poate pune în poziţia de ateu…
Ca să fii credincios, asta presupune nişte eforturi… trebuie să renunţi la nişte lucruri… trebuie să accepţi nişte lucruri… trebuie să fii gata să suferi… trebuie să te pregăteşti intens pentru veşnicie… Normal că se preferă calea ateismului care e mult mai convenabilă, mai comodă şi mai uşoară…

Studiile teologice sunt foarte importante dar nu prin ele ajungem să înţelegem care este voia lui Dumnezeu cu privire la viaţa noastră… Atunci când reuşim să cunoaştem voia lui Dumnezeu, acest lucru este posibil doar prin revelaţie divină ! Numai prin Duhul Sfânt, noi, oamenii, putem înţelege cu adevărat mesajul simplu şi curat al Sfintei Evanghelii… Restul sunt păreri, opinii, doctrine, dogme sau simple idei omeneşti… deşertăciune şi goană după vânt…
Fii binecuvântată, Yvonnessa şi te mai aştept cu drag pe blogul meu !"

Lolish:

"“O asculţi pe cotoroanţa aia de CINCI ANI DE ZILE ????? E clar… nu e de mirare că ai nişte probleme… Abia acum înţeleg ce se întâmplă cu tine… Mi se părea mie că e ceva ciudat cu tine, dar nu pricepeam de ce… Nu te interesează cum arată monstruozitatea aia ?!? Nici pe mine nu mă interesează cum cântă ! N-am chef să visez urât la noapte !”

Vai ce atitudine ai !!! :) Aşa vă daţi voi, creştinii, arama pe faţă !
Scuze… aşa zişi “creştini”"

Tomis:

"Dragă Lolish, dacă ai vedea cum arată baba cloanţa cotoroanţa aia, o să ai şi tu aceeaşi atitudine şi o să-ţi dai si tu “arama pe faţă” !!!
A fi creştin nu înseamnă să asculţi muzică cu baba cloanţa cotoroanţa !!!"

Painkiller:

"Nu, a fi creştin înseamnă a nu judeca după aparenţe oamenii pentru că sunt mulţi care nu arată aşa bine ca alţii şi au un suflet incredibil de bun !
Tomis, dacă stau să caut trupe/cântăreţi care cântă melodii de genul “praise the Lord” fac pariu că o să văd şi printre ei oameni hidosi, îngrozitori…

Yvonessa, lista aia o ştiu de la o profă de religie, nu din cine ştie ce film !"

Yvonnessa:

"De unde ştii ce înseamnă “a fi creştin” ?!? Ai experimentat ???
…sau ţi-a predat aceeaşi profă de religie ?
Doar pură curiozitate…"

Tomis:

"Nu vei vedea NICIODATĂ babe cloanţe cotoroanţe (cu figuri de sataniste) care să-L slăvească din toată inima pe Dumnezeu !!! Să ştii şi tu (aşa pentru cultura ta generală) că întotdeauna copiii lui Dumnezeu (creştinii indiferent de confesiune) au o strălucire pe faţă, au un chip plăcut pentru că au bucuria mântuirii şi a prezenţei lui Dumnezeu în inimile lor ! Nu ştiu dacă tu ai trăit vreodată cu adevărat experienţa închinării şi a credinţei… Vorba lui Yvonnessa… poate ai ciupit şi tu câte ceva de la profa aia de religie… în rest… cucu bau…"

Painkiller:

"Dacă tu zici… dar nu toţi cu faţă de satanişti, chiar sunt satanişti…
Şi având în vedere că m-aţi întrebat de unde ştiu ce înseamnă “a fi creştin”, negaţi că înseamnă şi a nu judeca după aparenţe oamenii ?!?"

Tomis:

"Dragă Andreea (în sfârşit, ai şi tu un nume omenesc, mă bucur că ai făcut acest pas, felicitări, apreciez că nu ai mai postat cu nickname-ul ăla “painkiller”), tu ştii foarte bine că exteriorul trădează interiorul… Cum te îmbraci… aia eşti… (nu mă refer la tine, evident, ci am dat un exemplu). Umbli într-un anumit mod pe stradă (cu scopul de a atrage privirile şi atenţia tuturor bărbaţilor) asta arată INTERIORUL TĂU !!! Este foarte adevărat ce spui tu… că nu poţi judeca oamenii după aparenţe şi aici sunt perfect de acord cu tine, dar de multe ori oamenii SE TRĂDEAZĂ SINGURI chiar prin aspectul lor exterior… Un om nebărbierit, care miroase tot timpul a transpiraţie, care poartă nişte plete slinoase (nici nu se ştie dacă şi când s-a mai spălat pe cap) TRĂDEAZĂ un caracter urât… TRĂDEAZĂ o structură interioară şubredă… Eşti de acord cu mine ?!?

O fată care poartă mereu tricouri cu mesaje sexuale provocatoare scrise pe ele sau o fată care e plină de tatuaje peste tot, plină de tinichele metalice prin buză, prin nas, prin buric şi prin… cine ştie pe unde… CE IMPRESIE FACE ?!? Ia gândeşte-te, CE MESAJ TRANSMITE ?!? CE FEL CE CARACTER ARE ???

Ţi-am dar doar câteva exemple… Bineînţeles că o să sari în sus ca arsă, că ţi-am zis de pletoşii ăia slinoşi şi o să-mi spui că “nu contează cât de lung am părul… important e cum şi cât gândesc” şi alte asemenea elucubraţii… Păi dacă un individ poartă pletele alea că nici măcar nu se mai ştie dacă este bărbat sau femeie… înseamnă că nici nu prea gândeşte prea mult… Atât îl duce capul… Este o opinie, evident… Mă aştept să mă contrazici ca întotdeauna…
În concluzie, ca să mă întorc la punctul tău de vedere… aparenţele înseală… dar nu întotdeauna înseală… doar uneori…"

Eu:

"Dragă Tomis,

Probabil că ţie nu-ţi place nici persoana mea, dar dacă m-ai vedea pe stradă sunt sigură că ai spune “uite un om la locul său !”
Eu mă îmbrac de obicei în gri-uri (aici intră verde-gri, albastru-gri, roşu-gri) şi alte culori care nu sar în evidenţă, nu port haine indecente (chiar sunt împotriva decolteurilor exagerate, pantalonilor cu talie joasă şi fustelor scurte) !
Nu am “tinichele” prin buză, buric sau alte părţi (am cercei în ureche dar nu cred că este aşa de grav) şi mă spăl pe cap.
Într-adevăr, azi am pleată, mâine (depinde dacă mă satur de ea) poate nu o mai am, dar niciodată nu am părul slinos !
Prietenul meu cel mai bun este Preot şi are pleată şi barbă, şi se spală !
Nici eu nu sunt de acord cu cei care nu se spală, cu cei care au excesiv de multe tatuaje sau tinichele şi cu cei care poartă haine… să le spunem… indecente, dar nu îi judec, ci încerc să aflu de unde vine comportamentul ăsta, ca să aflu dacă poate fi corectat într-un mod care nu este intruziv.
Eu, cel puţin, am învăţat că cei care poartă “tinichele” nu trebuie certaţi, ci întrebaţi “ce ai păţit ?” şi nu trebuie să le spui “Esti un ciudat” ci “Nu te defineşte, eşti mai mult decât un piercing”.
Sper că te-am făcut să cugeţi măcar puţin !
Ţine minte: “Nu judeca un om după aspect !”"

Yvonnessa:

"De unde şi până unde creştinii n-au voie să folosească cuvintele: cotoroanţă, hidoasă, baba cloanţa cotoroanţa, îngrozitoare ??? Cum poţi să defineşti ceva, dacă nu foloseşti termeni de comparaţie ?!?
Personajul în discuţie este într-adevăr un personaj care n-are nici în clin, nici în mânecă, cu Binele:

“Though considered by genre a darkwave band, Anna has stated that she ignores this notion and simply creates “… -music for dead children [and otherwise wounded souls], that is all.” Anna has clearly stated that she creates her music about herself, solely for herself. Major themes include death, unrequited love, karmatic pain, loneliness, sadness, spirituality and failure. More recently, Anna has featured occultism, sexuality and romance into her lyrics. A strong recurring theme is transexuality, especially the removal of male genitalia. Several albums feature Anna nude with a vagina (which was edited in in post-production.) Many allusions to spirituality and Roman deities appear in her lyrics; aside from Jupiter and Saturn, Morpheus, Uranus and Charon have been addressed by name. Other supernatural figures mentioned include the Sister of Self-Destruction, the Goat, the Old Man and the Lord of the Darkest Side.”

Ca idee principală, acest personaj spune că muzica pe care o propovăduieşte este un rezultat al channeling-ului dintre ea şi “Ensemble of shadows” – un grup de entităţi/spirite pe care-i întâlneşte în vise, iar ei îi dictează muzica şi versurile !!!!!
Vă las pe voi să apreciaţi dacă este satanistă sau ce este…

Am mai găsit ceva scris despre ea şi anume că este o persoană foarte religioasă – desigur într-o altă religie decât cea care Îl urmează pe Iisus Cristos (ea crede într-o zeitate romană).
Nu aştept dezbateri pe tema aceasta, am şi eu conexiune la Internet, mă pot informa singură !

Ca o paranteză, se spune în Biblie, la Apocalipsa, că AntiCristul va apărea omenirii, deghizat, dar numai cei pregătiţi îl vor recunoaşte că este un fals mântuitor…
Ei bine, eu zic că nu trebuie să se mai deghizeze, că şi-aşa unii oameni văd monstruozităţi la 2 paşi de ei şi tot le găsesc frumoase, interesante, demne de inspiraţie…"

Tomis:

"Yvonnessa, îţi mulţumesc mult pentru comentariul tău mai mult decât binevenit ! Observi cum se sesizează ateiştii când spui ceva despre stilul de viaţă păcătos şi aspectul şocant al unor oameni ?!? Nici nu apuci să-ţi exprimi vreo părere că imediat eşti luat în colimator de ateişti şi eşti taxat pentru orice nimicuri… De exemplu, acum dacă eşti creştin, n-ai voie să spui despre o satanistă că arată ca baba cloanţa cotoroanţa, n-ai voie să spui că-i hidoasă şi îngrozitoare… Dar ce trebuia să spun ?!? Că arată superb ??? Te pomeneşti că era indicat chiar să mă şi însor cu ea ?!? Pfuuu… cred că ar fi grozav să ai o asemenea soţie… E echivalent cu a fi căsătorit cu moartea… Problema e că eu deja sunt căsătorit de aproape 20 de ani şi bunul Dumnezeu mi-a dăruit o soţie drăguţă, fină, delicată, manierată şi foarte credincioasă… Aşa că cloanţa aia să-şi ia gândul… Iar ăia care nu mai puteţi după “muzica” ei, nu mă veţi convinge niciodată că tipa nu promovează nişte idei periculoase… asta ca să nu spun sataniste… Cine crede că poate să asculte muzica ei “excelentă” fără să fie afectat de atitudinea şi comportamentul ei, SE ÎNŞEALĂ AMARNIC !!! E imposibil să n-o iei razna dacă eşti fanul acestei cucoane… Iar dacă n-ai luat-o razna până acum, e doar o chestiune de timp…
Ar fi culmea să vină şi individa asta în România ca meniul să fie complet… că în rest… avem de toate… Dumnezeu să ne păzească !

P.S. Yvonnessa, eu cred că Anticristul încă nu a venit pe pământ, dar îţi spun sigur că pe pământ au existat şi există multe duhuri anticristice : Împăratul Nero, Inchizitorul Torquemada, Hitler, Stalin, Mao, etc… Lista e destul de lungă…"



In fine, eu ca o scumpa ce sunt i-am dat asta:

"Draga Yvonnessa, tu de unde stiai ca este vorba de Sopor Aeternus, avand in vedere ca nu scria nicaieri despre cine e vorba?

:D

Hai mai, Tomis, ai ajuns sa iti dai singur comment?"

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

A

We don't need no simulation