Am ajuns in finala cu Trupa Chiul!




Ne-am strâns patru generaţii cu chitara în curtea liceului să cântăm folk, am aflat de Festivalul Florian Pittiş şi am hotărât că merită să încercăm să participăm. Ne-am adunat mai mulţi, toţi "caragialişti" şi am făcut nişte repetiţii. Ulterior am făcut şi o înregistrare, am ales un nume care să ne reprezinte, Chiul - de la modul în care ne-am întâlnit, un nume simplu dar care nouă ne spune multe. Şi uite aşa am ajuns în finală la Pittiş.

Dragi tovarăşi vroiam să vă anunţ în legătură cu marea noastră cântare:
- data: 3 mai 2010
- ora: 19:00
- locul: Teatrul Bulandra (la Izvor)
Intrarea este liberă!
Dacă vreţi să veniţi să ne ascultaţi vă aşteptăm!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

A

Tot despre Tomis, dinnou

We don't need no simulation