pentru ca asta e viata!




de ce?

de ce simt uneori ca toata lumea ma cauta
doar pentru ca vrea ceva de la mine?
de ce am senzatia ca my so called best friend
vrea sa iasa cu mine doar ca sa ii dau bani?
de ce am senzatia ca tovarasii mei ma cauta
doar cand nu au ce fuma>??
de ce am senzatia ca toata lumea ma cauta
daor pentru ca nu are cine ii ajuta?
de ce am senzatia ca toata lumea ma cauta
doar ca sa le ascult problemele fara ca ei sa
le asculte pe ale mele?
de ce singurele 3 persoane de care imi pasa
in lumea asta nici macar nu ma intreaba de
sanatate?
de ce singura persoana care ma intreba de
sanatate fara sa vrea ceva de la mine a
trebuit sa moara?
de ce singurul tip din lumea asta pe care il
iubesc si care a fost cu mine timp de 3 luni
a uitat de mine in momentul in care
i-am facut cunostinta cu o amica,,,

de ce parintii mei isi doresc ca eu sa fi murit?
de ce?
de ce?

Comentarii

Unknown a spus…
chiar daca sunt multe de regretat la viata..
[stiu cum e sa moara cineva la care ti]
merita sa te uiti inainte..

Postări populare de pe acest blog

A

Tot despre Tomis, dinnou

We don't need no simulation