De ce?





Afară era noapte… Casa veche scrâşnea din toate încheieturile… Eu mergeam pe holul întunecat, covorul roşu îmi mângâia tălpile goale… Erau uşi de o parte şi de alta a holului dar eu mergeam către cea din capăt…

Mergeam aşa parcă de o veşnicie.

Am ajuns la uşă, am vrut să o deschid dar nu am reuşit, era încuiată.

Am vrut să plec dar uşa s-a deschis în spatele meu. M-am întors şi am intrat în cameră … Ferestrele mari aveau draperii albe care zburau bătute de vânt…

Pereţii erau pictaţi cu ursuleţi şi norişori, în mijlocul camerei era un leagăn pentru bebeluşi… Vroiam să vad copilul care dormea acolo însă leagănul era gol…

M-am dus într-un colţ al camerei şi am început să plâng.

De ce?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

A

Tot despre Tomis, dinnou

We don't need no simulation